Milí zákazníci, vzhledem k vzniklé krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme do 24. 3. 2020 nuceni přijmout určitá opatření. Dbáme tak na vaše i naše bezpečí.

 

Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky:

Je možné navštívit prodejnu?

Ano, ale pouze pro výdej objednávek, které jsou předem uhrazeny kartou nebo bezhotovostně na účet.  Osobní nákup ani výdej předem nezaplacených objednávek na prodejně není možný. Pro výdej je nutné se předem telefonicky nebo e-mailem domluvit, abychom předešli přítomnosti více lidí najednou a prosíme, abyste pokud možno přišli bez doprovodu a v případě nachlazení převzetí objednávky odložili. 

 

Je možné si objednat v e-shopu?

Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení.

 

Máte dostatek zboží na skladě?

Ano, většina našich dodavatelů fungují standardně, na některé dodávky čekáme déle, ale dodávky zboží zatím zastaveny nebyly.

 

Jak můžu objednávku zaplatit?

Až do odvolání přijímáme pouze platbu kartou nebo převodem na účet. Objednávky je tedy možné platit jen bezhotovostně. Možnost dobírky jsme vzhledem k okolnostem zcela zrušili.

 

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr ale probíhá po domluvení termínu předem. Nutností pro převzetí zboží je rouška, prosím respektujte naše i vaše bezpečí. Snažíme se tak minimalizovat riziko nákazy. Využít můžete také odběru balíčku na některých výdejních místech Zásilkovny nebo pobočkách České pošty.

Česká pošta – Balíčky doručuje standardně. Jen prosí o eliminaci návštěv poboček. Konkrétní informace:

https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020

DPD a Intime – Přepravce omezil počet výdejních míst Pickup a zcela zrušil možnost osobního odběru na depu. Zásilky na adresu doručuje běžně.Konkrétní informace od doručovací společnosti: 

https://www.dpd.com/cz/business_customers/jak_dorucujeme_radost/novinky

Zásilkovna – Zásilkovna funguje jako doposud s tím rozdílem, že lze na výdejních místech platit pouze platebními kartami. Výdejní místa, která jsou kvůli nařízení vlády uzavřená, mohou alespoň prostřednictvím výdejního okénka nadále vydávat uložené zásilky. Konkrétní informace od přepravce:

https://blog.zasilkovna.cz/faq-covid-19-informace-pro-zakazniky/

 

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?

Náš eshop funguje standardně a objednávky odesíláme denně. Doručení vaší zásilky se může kvůli opatřením některých dopravců zpozdit. Prosíme o trpělivost.

 

Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc, proto jsme se rozhodli prodloužit lhůtu k vrácení i k reklamaci zboží o 14 dní po ukončení karantény nařízené vládou ČR. Zásilku, prosím, zašlete na adresu: xxxxxxxxxx nebo odneste na výdejní místo (předem si prosím ověřte, která z prodejen je otevřená).